Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Klara Pålsson - 26 januari 2012 17:11

Ska äta kvällsmat på en kinarestaurang idag! Jag ääälskar kinamat!

Har nyss duschat, för var i stallet tidigare. Eftersom att jag var lat igår så städade jag inte, så det gjorde jag idag också. Känner mig duktig!


Av Klara Pålsson - 26 januari 2012 06:35

 

Ett stort grattis till min syster som fyller år idag! Nu är hon vuxen, men tror nog att hon fortfarande är som ett barn. Åt Full English till frukost, det var väl rätt så gott. Men egentligen skulle jag vakna klockan nio, men eftersom jag måste säga grattis till systern innan hon åker till skolan så blev det ungefär klockan sex..

Så nu sitter jag halvt död här och lyssnar på musik. Såg en bild som min käre vän Fanny lagt ut på Facebook. Jag började nästan gråta, den bilden var så fin. Älskar dig hjärtat. ♥

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards