Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under maj 2011

Av Klara Pålsson - 31 maj 2011 20:26

  

Lovely.

Nätet dampade igår, så det blev inget klassiskt vill ha. Sorry ..

Nu ska jag spela spel med fadern. Måschning.


Av Klara Pålsson - 30 maj 2011 20:40

Tog typ tre bra kort idag, men iaf.

Ni får se 2 idag. :3

  

  

Vackert. Mycket vackert.

Tänkte köra en liten klassisk vill ha i nästa inlägg.



Av Klara Pålsson - 29 maj 2011 19:30

Tog några bilder på Swinto, men har bara redigerat 2 stycken.

Varsegod och njut.

     

Ha-ha. Söt.

Ni får en liten låt som jag älskar så mycket.

Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt Remix

Av Klara Pålsson - 29 maj 2011 18:58

Ert andra smakprov är något färggladarre.

(För er som inte läst det förra inlägget så fick ni ett "smakprov" på gårdagens fotografering.)

   

Så vackert, tycker jag.

Förut lovade jag 100% fotoblogg, men jag har bestämt mig för typ 90% fotoblogg och 10% annat skit.  

Av Klara Pålsson - 29 maj 2011 14:20

Förlåt att jag inte har bloggat på et tag, men jag har min fina anledning:

Jag hade inget att blogga om!

Men igår så reste jag mig ur soffan och blev ambissiös. Jag fotade. :o

Ha-ha.

Ni får 2 bilder som smakprov, men det kommer fler i något

annat inlägg.

  

  

De här blommorna är egentligen illgula, men jag tyckte det såg så fint ut

att göra dem i lite gammaldags färg.


Nu ska jag stänga av datorn. Kl. 16.00 (Ja, jag vet. Det är lång tid dit) ska vi till

farmor och farfar och fira morsdag. Claes och Lena kommer också och såklart

söta Swinto, den jättegoa, men spralliga, hunden.

Om jag och ni har tur så kanske det blir några bilder.


Av Klara Pålsson - 21 maj 2011 17:11

Nu ska jag dra med b-rudarna till pizzaplacet i närheten :D

Vi har köpt godis och sånt för ca. 147kr! :O

Aja, hare gott! :D

Tjao.

Av Klara Pålsson - 20 maj 2011 19:05

Woho! Äntligen Fredag!

Egentligen längtar jag mest till i morgon, för då så ska jag till Becca/bexter/rebeccalalalala och bada i hennes pool! Ha-ha.

Nejdå, jag åker mest dit för att vara med henne och några till, och lite för polen ..

Nu ska jag gå ner och hjälpa paps att duka.
Thanks.

 

En bild från mitt, Ida och Moas glassätande. :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards