Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2011

Av Klara Pålsson - 31 juli 2011 21:45

    

Tycker att sötnosen ovanför borde bli modell ^^

Hon blir så bra och docksöt på bild!

Alla som söker en modell ska veta att hon heter Alva och är jättesöt ^^

Fast jag var inte så seriös, för hon söker inte jobb..

Iaf,  älskar den översta bilden såååååååååååååååå mycket!! :)


I morgon ska jag fira farmor som fyller år, woho!

Nu ska jag stänga ner fb, iaf snart.. för en viss person

(Rebecca) gillar allt :( fyfy..


Av Klara Pålsson - 28 juli 2011 17:32

  

Hade såå kul idag med Moa och Alexandra, awesome! :)

Vi var sååå bra på allting och vi ägde ut alla på att svänga sig över krokodiler xD

Jaja, bara för att ni inte fattar ett skit ... -.-

Hehe, nu ska jag leva livet.

Chao.

Av Klara Pålsson - 22 juli 2011 21:19

Kom hem ifrån Umeå, en av mina favoritstäder.

Syrran var på Popkollo, så vi åkte upp dit och lyssnade på

henne och sen åkte vi typ tillbaks.. :p

fiiin bild på henne, dagen innan hon åkte till Umeå:

  Söt.

Av Klara Pålsson - 19 juli 2011 21:40


Har inget liv... -.- sööt va? :DD

Idag har inte mycket hänt, så det här inlägget är typ

helt totalt onödigt..


Av Klara Pålsson - 19 juli 2011 11:11

Sitter och lyssnar på Jamiroquai. ♥

Livet flyter framåt, ska ut och tvätta svansen på pollen.. jippie. -.-

Men har typ varit med folk mycket nu.

Ska höra av mig till Frida, så vi kanske kan var på lördag eller något? :DDD
Chao.

Av Klara Pålsson - 18 juli 2011 22:47

  

Har kollat på 2 bra filmer med mamma och nu ska jag spela sjuan.

Jag lever livet just nu. Chao.

Av Klara Pålsson - 15 juli 2011 21:49

      

Några fina bilder från 3 av mina favoritställen som vi var på.

Montecatini terme var absolut en andraplatsare, medans Florens kom först!

På 3:e plats kommer Viareggio (tror det stavas så)

4:e plats går till något ställe där dem har en bro som kallas

"DJÄVULSBRON".

5:e plats går till Pisa. Vart lite besviken. Staden var inte så fin.

Tbx

Av Klara Pålsson - 13 juli 2011 14:28

  

Jag hade en blogg paus för jag var i Italien! I Montecatini Terme!

Har haft det jättebra där och har kommit på några resetips som ni borde veta:

- Om det är tågstrejk så: ÅK INTE TÅG DÅ! Vi fick vänta på att komma hem ifrån Pisa i 4 timmar ;o

- Om man är känslig för värme, så åker man inte till Pisa när det är typ 36 grader.. höll på att svimma! Det fanns ingen skugga i närheten av lutande tornet.

- Om man vill in i Duomo i Florens (en känd kyrka) så måste man ha gått om tid. Kön är oändligt lång, så vi sket i det..

- Vi ville se orginalet av David, som Michelangelo har gjort. Han står på Galeria dell' Academia och vi ville också se "Venus födelse" på Uffizi. En sak som vi inte visste var att det var stängt på måndagar. Gissa vilken dag vi åkte till Florens.. -.-

- Om man åker till Montecatini Terme så tipsar jag om Hotel Maestoso! Alla var typ jättesnälla där :)

- Om ni börjar prata engelska med någon som har ett svettband som det står "Sverige" på, så är det ganska smart att byta språk.. :p



Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards