Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2011

Av Klara Pålsson - 28 augusti 2011 11:30

  

Hahahahahha... fin bild jag gjorde!

Igår var jag på kräftskiva hos Frida. Hihi.

På onsdag ska vi vara också! Woho!

Då ska vi baka någonting med Nutella. :DDD


Idag blir det en ridtur med Fanny och hennes häst Hope. :)

Av Klara Pålsson - 27 augusti 2011 10:13

Haha, nejdå.

Men igår blev jag intervjuad av en tidning.

Alla tidningar har hackat på våran skola och säger att den är jättedålig,

men det är inte sant!

Så igår var vi minst 4 st som blev intervjuade om vad som var bäst & sämst med skolan och vi skulle beskriva skolan med några ord.

Hoppas att det inte står att vi hatar skolan, av någon

konstig anledning.


Av Klara Pålsson - 25 augusti 2011 21:08

  

En bild som inte togs idag, hann inte.

Jag har ju börjat skolan, så jag kommer inte hinna blogga så

mycket... :(

Nu lyssnar jag på Snook. Hihi.

Imorgon är det fredag! Woho! Fast man går till kvart i tre imorgon -.-

Aja, hoppas att ni får sluta tidigare. Puss.


Av Klara Pålsson - 21 augusti 2011 19:27

  

Vi är hundvakt åt Frida och hennes familj, så nu går söta

Rufus hemma i vårat hus. Thihi. :)

Men för det mesta sover han.. gulligt.


Ikväll kl. 20.00 ska jag kolla på Bones,

sen får vi helt enkelt se vad jag gör.

Nu lyssnar jag på Lights - Ellie Goulding. Stort tips!


Av Klara Pålsson - 20 augusti 2011 12:46

Jag måste bara skriva vilka de 2 bästa fotograferna jag vet om och lägga in en bild på dem. Det är såklart Bingo Rimér, som har skrivit boken "En flickfotografs bekännelser" 8som är högt upp på min önskelista inför julen 2011.

Den andra är den absolut bästa fotografen som jag känner till,

Gregory Crewdson, som har skrivit "In a lonely place". Nr 1 på önskelistan!

 

BINGO RIMÉR                                   GREGORY CREWDSON


Förresten, om ni vet om någon bra fotograf, så tell me please!

Man får väldigt mycket inspiration av dem bästa.

Av Klara Pålsson - 17 augusti 2011 20:19

  

Tsss, lekte lite bara. Tänkt, tänk, tänk.

Idag så började plugget, eller skolan.. :b

var faktiskt helt OK för man fick träffa alla,

det vart ett stort kramkalas!

Sen fick vi ju gofika också, sitter aldrig fel.

Och jag fick överskåp! Lyckos mig! :)

På fredag ska vi ha teknik, gud så kul! :D

Men imrogon blir det minigolf och jag

kommer att suga... men det är ju askul,

så vem bryr sig? :)


Alla i våran klass, eller iallafall några har förändrats enormt.

Annan frisyr, annan röst, annan längd och annan stil.

Helt sjukt, vi har ju bara varit ifrån varandra i ungefär 2 månader. ;o

Jaja, klass 8B är på G igen och det är så det ska vara.



Av Klara Pålsson - 16 augusti 2011 20:43

Jag och Lisa kollade på Anne Franks dagbok.

Hemsk film, så sorglig. Men ganska OK.

Efter många bussresor och efter ett X antal tankar är jag

tillbaka där jag började: HEMMA.


Imorgon startar skolan. KUL & TRIST

Nu ska jag göra något, så Chao!


Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards