Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av Klara Pålsson - 27 november 2011 10:23

 Grattis Fanny, igen!

Hon fyllde år i fredags, äntligen 14. ;)

Var hemma hos henne igår, var awesome! (:

 

Brudarna som var hos Fanny och såklart Fanny i mitten. :)

Av Klara Pålsson - 25 november 2011 18:46

FREDAG: Det är fredag, wiihooo!

KEBAB: Ska käka kebab :)

FRIDA: Ska till Frida :DDD

Var ju ett tag sen vi var ;)

 

En fin och gammal bild från Italien, som jag redigerade för någon dag sedan. Älskar den.

Av Klara Pålsson - 23 november 2011 19:37

 

Trött, fryser och är sugen på choklad.

Gud vad bra att jag har bakat brownies idag! Ska nog ta och käka lite sånt senare.

Lyssnar på musik och allmänt tråkiga saker.


Fly

Av Klara Pålsson - 21 november 2011 20:06

 

Just nu känns det som tusen knivar skär i halsen på mig. Usch vad det gör ont!

Tur att man har halstabletter brevid sig, kan jag säga!

Jag trodde att det skulle vara underbart att gå till skolan idag, men nej. Det var

tråkigt...


Av Klara Pålsson - 20 november 2011 20:42

 

Har varit sjuk sedan onsdagskväll. Usch.

Hatar förkylningar! Förstör allting!

Nu vet jag att hata är ett starkt ord, men jag hatar nog förkylningar!

Usch.

Imorgon ska jag till skolan iallafall!

Tror jag aldrig varit såhär glad över att få gå till skolan.. :)


Av Klara Pålsson - 16 november 2011 17:42

Wilma  sitter hemma hos mig och vi ska snart käka pizza :D

Vi har varit ute och fotat och den bästa bilden blev på Wilma :)

Varsegod och njut! ;)

 


Av Klara Pålsson - 15 november 2011 18:09

Kan klart säga att jag inte har tröttnat på låten, inte alls faktiskt! Love it!

Imorgon komer Wilmay hit, kommer nog fota mycket.

"Storstadsbon" ska ut på landet till "bonden".

Haha, vi får se hur hon hanterar oss bönder.. :)

I know I should but I can't leave it alone.

 


Av Klara Pålsson - 13 november 2011 11:34

 

Fick en jättefin bild på Amie!

Hade jätteroligt igår hos Wilma! Trevligt folk var där också ;)

Fick en bild på Wilma också, när hon höll upp all choklad hon fick. Haha vad söt hon var på den bilden, men vet inte riktigt om jag får lägga ut den.. ska fråga henne :)

Hon hade ju tjejkväll för att hon hade fyllt år, så grattis igen!
Du får väl en länk i inlägget då! ;)

Amie kan också få det, för att bilden handlar ju om henne!

Wilma

Amie

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards