Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2011

Av Klara Pålsson - 26 oktober 2011 21:12

Jag har inte tagit någon bild idag, så det får bli en bild som jag tog på

Beccas katt Olliver. Tyckte den såg lite livfull ut.

 

Idag har jag väl haft  en helt vanlig skoldag, förutom att vi fick fika sista timmen, det är ju aldrig fel.

Nu sitter jag och lysnnar på musik och fryser. Mina stackars kaniner vill säkert ha mat, sitter antagligen

och svälter just nu.. elller inte.

Ska väl övertyga Emma att vi ska gå ut och ge dem mat innan de börjar att tugga på allt i sin väg.

På lördag ska jag flytta min lilla polle till ett stall väääldigt nära mig. Ska bli jättekul!

Kommer att sakna mitt gamla stall också, med alla ridvägar och personer.

Jaja, livet går vidare antar jag, jag kan ju alltid rida till det stallet ;)

Ha en bra kväll.

Av Klara Pålsson - 24 oktober 2011 19:50

 

Inte mycket till bild, men en bild är det alltid.

Nu har bloggplatsen varit duktig och fixat mitt lilla problem som jag hade igår.

Nu ska jag lyssna på musik resten av kvällen och ha det skönt :)


Av Klara Pålsson - 23 oktober 2011 20:43

Men guuud!
Bloggplatsen har gjort så att bloggarna är bredare, men det blir bara skit för mig :(

Måste skaffa en riktig header för att allt ska funka.. idiotiskt...

Jaja, har varit ut på en riktig långrunda med pollen

idag. Hon var svettig till 1000 och jättetrött.

Hon var jättemysig.. väldigt gullig.


 

Tyckte bilden blev lite fin på något vis..


Av Klara Pålsson - 22 oktober 2011 20:15

  Bloggen om mitt hjärta.

Jag tror det är min nya slogan för bloggen, istället för

"Bloggen om mitt liv" som många brukar ha. Om jag inte hade mitt hjärta

så skulle jag baske mig vara stendöd. Inget hjärta - inget liv.

Av Klara Pålsson - 21 oktober 2011 20:34

Vi åt pasta idag! Så himla gott!

Förlåt att jag inte har bloggat, men som sagt var så bloggar jag bara när jag hinner, vill och kan.

  

Ni får väl ha en trevlig fredag!

Av Klara Pålsson - 12 oktober 2011 20:28

Var hos Becca och hon har en jättesöt kattunge, med namnet Olliver.

    

Söt, eller vadå? :)

:(

Av Klara Pålsson - 7 oktober 2011 21:48

Skit också, börjar bli sjuk..

Imorgon ska jag träffa mina brudar, om inte jag får feber såklart..

   Önskar jag vore frisk, glad och att livet var helt underbart just nu!


Av Klara Pålsson - 5 oktober 2011 16:22

Vi ska ju ha nobelfest på våran skola, men det är ju långt tills dess, men jag har ändå letat efter klänningar redan nu! Hittade en model som är stilren, men fin!

Image 1 of ASOS Tulip Dress with Tie Back

Funderar på att ha den i den där färgen på bilden, en ljusrosa eller en mörkblå. Sen ska jag ha ett par svarta läderballerinor.


Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards