Kkklara.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Vem ska jag tro på?

Av Klara Pålsson - 10 mars 2012 15:39



   

Jag tror på dig Loreen! Hoppas att du vinner hela skiten så jag äntligen får som jag vill och om du vinner Melodifestivalen så går det nog garanterat bra för oss i Baku!

Ofta i Melodifestivalen så tycker jag att det finns en helt okej låt och resten är dåliga.

Men iår har jag lagt till 3 låtar till min Spotifylista:

                          Euphoria - Loreen

                                                  

                      Kyss mig - Axel Algmark

                                                  

                      Why start a fire - Lisa Miskovsky

Även David Lindgrens låt Shout it out var hel okej, men inte så bra att jag lyssnar på den så mycket.


HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG LOREEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Pålsson - 30 mars 2012 14:49

Ska byta blogg till blogg.se! Eller har redan börjat där.. www.klaraaass.blogg.se Hare bra, puss & kram!   ...

Av Klara Pålsson - 27 mars 2012 18:16


  Sitter och taggar inför veckans Top Model Sverige! Ska plugga lite och ta upp min tvätt.. sen är det slapp resten av dagen. Thihi!     ...

Av Klara Pålsson - 24 mars 2012 13:36


Kommit hem ifrån Lisa. Underbar person på en underbar film! Jag längtar redan tills nästa film kommer. Känslofylld film som in i bomben! GUUD!   Gale, lite svag man blev..   ...

BIO

Av Klara Pålsson - 23 mars 2012 13:29


  Haha, härlig bild från igår, tror det var fest hos Mange som spelades där.   Var roligt att fota igår! Men jag ska snart hoppa in i duschen och sen fara mot Lisa. ÄNTLIGEN blir det min tur att se Hungerspelen! ...

Bal

Av Klara Pålsson - 22 mars 2012 15:25


  Min balklädsel - som fotograf! Håret ska bli lite lockigt också. -Gud vad roligt! ...

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards