Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Klara Pålsson - 25 januari 2012 14:34

    

Åt nyss lunch med mamma och började att kolla på Da Vinci Koden, men man ska inte slösa typ 3 timmar på en ganska värdelös film när man kan lyssna på musik och bara ta det lugnt istället.

Har hunnit med mycket: Ridit och varit på utvecklingssamtal och klockan är bara snart tre. Känns skitbra, är taggad som fan på något som inte ens finns. Vet inte riktigt vart jag är påväg, mot himelen eller helvetet. Men jag är iallafall påväg någonstans.

Ska väl vara duktig och städa snart, sen får vi se vad jag gör.

Hejdå.

Av Klara Pålsson - 25 januari 2012 08:06

Fick sova iallafall 1,5 timmar längre än vanligt, alltid något. Har nyss käkat varm oboy med rostade mackor. Kärlek till den frukosten! Tror jag kommer bli beroende av varm oboy i framtiden, inte kaffe som alla andra vuxna.

Sitter nu och lyssnar på Wild ones - Flo Rida feat. Sia. Älskar den låten, är värd att lyssna på faktiskt!
Jag antar att jag ska sluta blogga nu, ska bädda sängen, borsta tänderna och klä på mig så jag inte kommer försent till mitt utvecklingssamtal. Det skulle ju inte vara så lyckat..

Slänger in två frukostbilder, men det blir absolut ingen bild på mig. Jag ser ut som ett troll.

 

 

Förresten, om det finns någon som vet om en fotoredigeringssida som är bra så får ni gärna säga den till mig! Fick ju Picnik Premium i julklapp, men Picnik ska ju lägga ner så då ska jag fixa något annat ställe att redigera mina bilder på.


Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards