Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Klara Pålsson - 18 september 2011 09:55

Har inte hunnit blogga, eftersom att jag har haft fullt upp med allt roligt de 2 senaste dagarna! Har varit med Lisa & Fanny. Lisa sov över här från fredagen till lördagen och sen när vi skjutsade hem henne så åkte vi direkt till Fanny. Fast jag åkte hem därifrån runt 10 tiden, har saker att göra idag, så jag kunde inte sova där. Vi tittade på Red Riding Hood. Måste säga att även fast jag inte är ett twilightfan så älskade jag filmen!

Här kommer några bilder från när jag och Lisa hade roligt. Vart ingen bild hos Fanny :(

    

Tro det eller ej, bilden under är en bild på månen. Vart kär i den bilden.

Den är förtrollande.

  

Nu ska jag äta fruksost med systern.

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards