Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av Klara Pålsson - 3 juni 2011 21:38

  

Alla bitar har fallit på plats.

Mamma har kommit hem och jag hade en fantastiskt bra kväll med Fanny.

Vi hade askul. Vi drack 2 läskflaskor (vi fick gå på toa hela tiden, för er

som är intresserade)



Av Klara Pålsson - 2 juni 2011 15:59

  

Jag saknar min mamma så otroligt mycket. Hon är i Canada och hon

låter jättesjuk i telefon.. men hon kommer som tur hem imorgon kväll/natt! :)


Nu fick jag ett sms av Fanny. Hon är påväg! :D

Hon blir säkert glad när hon får veta att jag och pappa köpt

choklad, chips, läsk (Fanta Exotik) och en annan godissak.. :d


Hej svejs i lingonskogen.

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards