Kkklara.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av Klara Pålsson - 20 juni 2011 19:52

Har varit i stallet/ridit nästan hela dagen. Frida tog Caritza och jag tog Baloo.

Sen bytte vi efter ett tag.

Tänkte köra en "vill ha".

Bye.

Av Klara Pålsson - 19 juni 2011 20:36

  

Ja, jag vet att det är en barnfilm, men den äger bara såå mkt! :D

Hade väldigt roligt med Fanny och Lisa. Sjöng singstar gjorde vi också.

Bäst! :)

Av Klara Pålsson - 18 juni 2011 11:36

Idag ska jag kanske hitta på något med www.mathildalisa.blogg.se och

Fanny! Fanny, den lilla ungen, har varit i Kroatien, utan mig! ;o

Sååå taskigt.

Ne, nu hoppas vi att Lisa och Fanny tar och glor på deras mobiler! :)

Snälla, gör det :)

Av Klara Pålsson - 17 juni 2011 20:36

Har inte kunnat blogga, för nätet har lagt av för oss i en halv vecka.. surt.

Men igår och idag var jag med Alexandra och Moa.

Klara gillar detta.   


Vi glodde på en galen men bra film:

   Youth in revolt.



Av Klara Pålsson - 11 juni 2011 11:19

Ja, inte världens vanligaste dag, men iallafall. :)

Pollen står hemma i solen, vi ska fira pappa (som fyllde år igår) och vårat virusskydd dampade ett tag..

Men annars har det varit en fullkomligt vanlig dag. Har knäppt några kort.

Här får ni en bild! ;D  

Av Klara Pålsson - 10 juni 2011 13:01

  

Det var skitroligt på stolt och nykter med www.mathildalisa.blogg.se, www.rebeccala.bloggplatsen.se och Moa!

Vart typ kär i bilden ovanför när jag hade redigerat den. Den ser asgammal ut!


Jag vet att jag la upp bilden 2 dagar efter stolt och nykter, men orkade

inte göra det igår..

Btw så har vi ju haft skolavslutning. Jag fick typ ett diplom om "bra studiemotivation".Känner mig så glad för det :)


När vi var på stolt och nykter så gick Ulrik Munther en halv meter framför Moa och Becca. Sen så så typ stirrade han på Moa. Haha.

Det var en rolig syn.

(Bara så ni vet så är jag inget Ulrik Munther-Fan.)


Av Klara Pålsson - 7 juni 2011 18:39

  

Grattis Moder Sverige i efterskott.

Av Klara Pålsson - 6 juni 2011 18:03

  

Hade askul hemma hos Lisa.

Tjoho.

Presentation


Jag är en 15 år gammal tjej som lever i en lantort. För det mesta är jag i skolan och rider på min häst, men när jag har tid gör jag det som jag älskar mest: Fotografera.

Sök i bloggen

Ha mer koll

 

Kkklaras gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

KONTAKTA MIG

 

Skicka ett mail till min epost, hejjaklara.blogg@hotmail.com

Kan inte garantera tt jag svarar på ett tag, eftersom att jag nästan aldrig kollar mailen. Om ni vill ha svar fort, kommentera eller fråga på bloggen istället.

                             Kram Klara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards